مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-04اقتصادي

انجام سالانه 50 پژوهش ملی در خراسان جنوبی


رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی سالیانه 50 پژوهش ملی و 16 طرح استانی انجام می دهد.

- در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان صورت می گیرد انجام سالانه 50 پژوهش ملی در خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی سالیانه 50 پژوهش ملی و 16 طرح استانی انجام می دهد.

علی مقری فریز، امروز 13 آذر در بیان آخرین دستاوردهای پژوهشی این مرکز در نمایشگاه پژوهش وفناوری استان گفت: مهم ترین دستاوردهای این مرکز از جمله محصولات کم آب بر، تحقیقات زراعی مانند انواع سورگم ها، ارزن ها، غلات سازگار با آب و هوا را به نمایش گذاشته شد.

همچنین آخرین دستاوردها که به طور معمول حدود 5 رقم گندم سازگار با شرایط اقلیمی شرق کشور است ارایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: همچنین آخرین دستاوردها که به طور معمول حدود پنج رقم گندم سازگار با شرایط اقلیمی شرق کشور است ارایه شد.

مقری اظهارکرد: گندم هایی که در برابر تنش های جغرافیایی اعم از تنش های آخر فصل، تنش خشکی، شوری مقاوم است و همچنین چهار رقم جو و پنبه رقم خرداد نیز برای ترویج و معرفی به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سالانه 50 پژوهش ملی در خراسان جنوبی

انجام سالانه 50 پژوهش ملی در خراسان جنوبی