مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22بين الملل

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: تا زمانی که همه اسرای ما از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، اسرای نظامی دشمن ما هم به آزادی نخواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، 22 نوامبر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که توافق آتش بس در غزه، پس از تلاش های جدی و مذاکرات سخت از طریق میانجی گری و تعلل و لجاجت از سوی اشغالگران انجام شد.

 طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره ، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که همه اسرای ما از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، اسیران نظامی دشمن ما هم به آزادی نخواهند رسید.

 پس از 47 روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل آویو بامداد امروز با توافق آتش بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی گری های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.

 جنبش مقاومت اسلامی حماس هم بیانیه ای صادر کرد: پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش بس انسان دوستانه [آتش بس موقت] به مدت 4 روز دست پیدا کردیم.

 براساس این توافق، 50 اسیر زن و کودک اسراییلی زیر 19 ساله در مقابل 150 زن و کودک زیر 19 ساله فلسطینی بر اساس سوابق اسارت آزاد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم