مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-02سياسي

بیش از 500 هزار نفر وارد چرخه مستمری بهزیستی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با اشاره به فعالیت دبیرخانه اشتغال در بهزیستی افزود: - رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: پشت نوبتی های مستمری در2 سال گذشته صفر و بیش از 500 هزار نفر وارد چرخه مستمری بهزیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با اشاره به فعالیت دبیرخانه اشتغال در بهزیستی افزود: بعد از 12 سال، ساختار بهزیستی بازآرایی شد و بهزیستی در کنار جامعه نخبگان صاحب حوزه های برنامه ریزی اشتغال برای تحقق قانون استخدام جامعه هدف خواهد شد.

وی با بیان اینکه شتاب دهنده اجتماعی برای نخستین بار در بهزیستی شکل گرفت، افزود: نخستین بار استاندارد خودرو برای معلولان ایجاد شد و این کد شناسه در سازمان استاندارد قابل تشخیص است.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: به دنبال این هستیم که بهزیستی، جذاب ترین نماد برای مشارکت مردم و سرمایه گذاری اجتماعی باشد و در این سازمان، سهام شرکت های نوپا داشته باشیم همچنین پیگیر آن هستیم که صاحب فناوری های راهبردی باشیم.

اساس کار بهزیستی مبتنی بر خانواده است؛ والدینی که یک عمر برای فرزندان خود مجاهدت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 هزار نفر وارد چرخه مستمری بهزیستی شدند

بیش از 500 هزار نفر وارد چرخه مستمری بهزیستی شدند