مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-19اقتصادي

تولید ویدئوکلیپ هایی به 5 زبان برای تبلیغ گردشگری ایران


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تولید ویدئوکلیپ هایی به 5 زبان با رویکرد جذب گردشگر از بازارهای کشورهای هدف ایران خبر داد.

- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تولید ویدئوکلیپ هایی به 5 زبان با رویکرد جذب گردشگر از بازارهای کشورهای هدف ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا میرحسینی ـ معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ با اعلام این خبر گفت: این ویدئوکلیپ ها بر اساس کشورهای بازارهای هدف به پنج زبان انگلیسی، چینی، عربی، روسی و اسپانیولی تولید شده اند.

او ادامه داد: محصولات عرضه شده در این ویدئوکلیپ ها براساس انتخاب کمیته کارشناسی متشکل از صاحب نظران سازمانی و برون سازمانی حوزه گردشگری تهیه شده است.

این شش ویدئو با عناوین گردشگری خوراک، سلامت، ماجراجویانه، دینی، 27 اثر ثبت جهانی و شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در چارچوب نیاز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای معرفی در بازار گردشگری تولید شده اند.

میرحسینی گفت: ویدئوهای تولیدی با هدف انتشار در فضای مجازی و همچنین نشر در رویدادهای بین المللی با توجه به فرصت های تبلیغاتی که به صورت رسمی و غیررسمی در اختیار وزارتخانه قرار می گیرد، تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ویدئوکلیپ هایی به 5 زبان برای تبلیغ گردشگری ایران

تولید ویدئوکلیپ هایی به 5 زبان برای تبلیغ گردشگری ایران