مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-10سياسي

دهنوی: حقوق سربازان مجددا افزایش پیدا می کند


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آذرماه حقوق سربازان افزایش پیدا می کند، گفت: طبق توافق صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه، - یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آذرماه حقوق سربازان افزایش پیدا می کند، گفت: طبق توافق صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه، از پایان آذرماه دریافتی سربازان نزدیک 20 درصد دیگر افزایش پیدا کند یعنی به صورت میانگین از 3 میلیون و 850 هزار تومان به 4 میلیون و 650 هزار تومان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون بودجه 1402، حقوق پرداختی سربازان بین 60 تا 90 درصد پایور هم تراز باشد و برای سربازان مجرد حداقل 60 درصد و تا 90 درصد برای سربازان متاهل اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ابتدای امسال حدود 20 درصد حقوق سربازان افزایش پیدا کرد، افزود: دریافتی سربازان در سال گذشته به صورت میانگین حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان بود که اکنون حقوق سربازان به صورت میانگین به 3 میلیون و 850 هزار تومان شده و تقریبا افرایش 20 درصدی رخ داده است.

مابقی آن هم به دلیل نبود منابع کافی به حکم قانونی مجلس عمل نشد و سازمان برنامه و ستاد کل نیروهای مسلح نتوانسته بودند بر سر تامین منابع به تفاهم برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: حقوق سربازان مجددا افزایش پیدا می کند

دهنوی: حقوق سربازان مجددا افزایش پیدا می کند