مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-19اقتصادي

تاکید بر مدیریت مصرف گاز با برودت هوا


مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر مدیریت مصرف گاز با برودت هوا گفت: در ادامه پایش ها، گاز 3 هزار ویلاهای خالی از سکنه با مصرف گاز قطع شده است.

- قاسم مایلی رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مصرف گاز در استان مازندران طی روز گذشته به 35 میلیون متر مکعب رسید.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف بهینه، گفت: لازم است مصرف گاز در مساجد، مدارس، ادارات، پاساژها و منازل مردم مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه انرژی گاز کیلومترها و با هزینه های بالا در اختیار مردم قرار گرفت، تصریح کرد: این هزینه ها از سوی دولت صورت گرفته تنها بخش کمی از مردم دریافت می شود و برای دهک های اول تا سوم جامعه بخشودگی داریم.

مایلی رستمی با اعلام اینکه باید پایداری گاز بخش خانگی حفظ شود، اضافه کرد: باتوجه به سختی ها و مشقت ها در امر تولید گاز موضوع مهم مصرف بهینه انرژی گاز است و اگر هم مصرف بیشتر شود هیچ تضمینی برای قطعی گاز نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون قطعی گاز خانگی نداشتیم، خاطرنشان کرد: میزان ورودی گاز از استان های دیگر به استان نزدیک به 30 درصد کاهش پیدا کرد که لزوم مدیریت در مصرف گاز را بیشتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مدیریت مصرف گاز با برودت هوا

تاکید بر مدیریت مصرف گاز با برودت هوا