مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-23ورزشي

اقدام تحسین برانگیز پاپوویچ در NBA


سرمربی تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز، دست به یک اقدام قابل تحسین زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال NBA که با برگزاری 14 دیدار پیگیری شد، در جریان بازی تیم های سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز، گرگ پاپوویچ سرمربی تیم اسپرز دست به اقدام زیبایی زد که توجه همه رسانه های جهان را به خود جلب کرد.

در جریان دیدار این دو تیم، تماشاگران تیم اسپرز هر بار که کوآی لنارد بازیکن سابق این تیم دست به توپ می شد، شروع به هو کردن این ستاره می کردند که ناگهان گرگ پاپوویچ سرمربی سن آنتونیو، در اقدامی قابل تحسین پای میکروفون سالن رفت و از تماشاگران خودی خواست تا هو کردن را متوقف کنند.

موضوع این است که کوآی لنارد 7 سال ابتدایی دوران حرفه ای خود در NBA را با تیم سن آنتونیو اسپرز سپری کرد و به همراه این تیم عنوان قهرمانی NBA و بازیگن MVP فینال را به دست آورد.

جدا شدن او از اسپرز که بر خلاف میل هواداران این تیم بود، باعث شد تا آنها این بازیکن را خائن بنامند و از این جهت، در بازی امروز او را هو می کردند.

کوای لنارد سن آنتونیو اسپرز این بازی را با نتیجه 102 - 109 مقابل لس آنجلس کلیپرز واگذار کرد اما در پایان بازی لنارد سمت پاپوویچ رفت و از این اقدام قابل تحسین سرمربی کهنه کار و اسطوره ای NBA تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تحسین برانگیز پاپوویچ در NBA

اقدام تحسین برانگیز پاپوویچ در NBA