مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-25سياسي

دشمن تمرکز ویژه برای ایجاد اختلاف بین مردم دارد


امروز یکی از مهم ترین نکات که باید در مدارس به آن پرداخته شود مسئله وحدت و انسجام است، دشمن تمرکز ویژه به ایجاد اختلاف بین مردم دارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در نشست بصیرتی با فرهنگیان بخش کورین شهرستان زاهدان، اظهار داشت: جایگاه معلم جایگاه بسیار بزرگ و عظیمی است؛ معلمان عزیز وارثان انبیا و اولیاء هستند.

وی افزود: تعلیم و تربیت یکی از پیش نیازهای مهم در تمامی جوامع بشری است؛ پیش نیاز تعلیم و تربیت محبت و رحمت است و پیش نیاز رشد، تعلیم می باشد؛ رشد یکی از نیازهای جوامع بشری است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: هر ملتی که نسبت به تعلیم و تربیت اهتمام داشته باشد در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و .

رشد می کند؛ فرماندهان، افسران و میدان داران عرصه تعلیم و تربیت معلمین عزیز هستند.

شفایی تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت نیاز است تا همه مردم به همراه مسئولین به میدان آمده و در رشد آن کوشا باشند؛ علت اساسی انحراف برخی از جوانان این است که ما در زمینه تعلیم و تربیت آنگونه که نیاز است اهتمام نداشته ایم.

وی افزود: ما باید فرزندان خطه کورین را به گونه ای تربیت کنیم که آینده این بخش، استان و کشور را بسازند؛ جوانی که در کورین و سرجنگل زندگی می کند باید به گونه ای تربیت شود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمرکز ویژه برای ایجاد اختلاف بین مردم دارد

دشمن تمرکز ویژه برای ایجاد اختلاف بین مردم دارد