مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-15اقتصادي

آنتی ویروس ایرانی چطور عمل می کند؟


به تازگی یک آنتی ویروس ایرانی رونمایی شد که به گفته مسؤولان این پویشگر امنیتی هر اپلیکیشن موبایلی را می تواند بررسی و مخرب بودن یا نبودن آن را اعلام کند و قادر است بیش از 60 درصد بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، با رشد اشراف شرکت های تامین کننده تجهیزات سخت افزاری در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، به مشخصات فنی و مختصات تجهیزاتی که ارایه می دهند، عواملی چون افزایش حجم گردش کالا و نیاز به اختصاصی سازی و کاهش قیمت تمام شده محصولات و تمایل به کنترل بیشتر برروی محصولات قابل عرضه، علاقه شرکت های تامین کننده برای ورود به عرصه تولید را افزایش می دهند.

امروزه از منظر جهانی، سه عامل طی سه سال اخیر باعث شده زنجیره تامین اقلام فناوری اطلاعات با چالش جدی روبرو شود.

همه گیری کرونا، اختلافات تجاری چین و آمریکا و جنگ اوکراین عواملی است که باعث شده کسری قطعات الکترونیک (تراشه) در سطح دنیا باعث طولانی شدن زمان تحویل عمده تجهیزات زیرساخت های فناوری اطلاعات شود.

   در حال حاضر کالاهایی که شاید زمانی با شرایط تحویل فوری در دنیا قابل تامین بود، امروزه تا شش ماه هم طول می کشد تا تحویل شود و این امر باعث می شود تامین کنندگان به فکر ورود به فرآیند تولید افتاده و با کنترل بخشی از زنجیره تامین قطعات، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتی ویروس ایرانی چطور عمل می کند؟

آنتی ویروس ایرانی چطور عمل می کند؟