مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-22اجتماعي

مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است


رییس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حوزه خیرین و حضور و ورود آنان به مقوله مدرسه یاری عزم جدی وجود دارد و مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حوزه خیرین و حضور و ورود آنان به مقوله مدرسه یاری عزم جدی وجود دارد و مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید ادهم امروز چهارشنبه (1 آذر) در جلسه همفکری کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: در حوزه مدرسه یاری بدنبال ارتقا شاخص ها و مولفه های تاثیرگذار در فرآیند یاددهی یادگیری دانش آموزان هستیم.

وی افزود: امروز لازم است در کنار مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی، به مقوله مدرسه یاری نیز توجه شود تا کیفیت بخشی به امور آموزشی و تربیتی رقم خورد.

رییس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: باید اذعان کنیم در بخش نرم افزاری آموزش و پرورش غفلت هایی شده و شاید به اندازه حوزه سخت افزاری کمتر توجه گردیده که لازم است این فرآیند اصلاح و تغییر کند.

ادهم بیان کرد: بکارگیری سازوکارهایی برای هیأت امنایی شدن مدارس خیّرساز با هدف مداخله خود خیرین در امور مدرسه و کمک در راستای تقویت برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است