مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-15سياسي

راه پیشرفت هر کشوری پژوهش و فناوری است


روز شهادت آیت الله مفتح نیز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده، برای اینکه جامعه ای پیشرو، دارای علم، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روز شهادت آیت الله مفتح نیز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده، برای اینکه جامعه ای پیشرو، دارای علم، معنویت، اخلاق و… داشته باشیم، به وحدت، همدلی و اقدامات مشترک حوزه و دانشگاه نیاز داریم.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، 24 آذر ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: مقام حضرت فاطمه (س) مقامی نیست که ما بتوانیم به حقیقت و واقعیتی که آن مقام دارد واصل شویم و درک کنیم.

وی بیان کرد: در این ایام هم سخنوران و هم عزیزان روحانی که برای تبلیغ در مناطق مختلف حضور دارند، به بیان فضائل اهل بیت (ع) بپردازند.

شاهرخی با اشاره به 25 آذر، روز تحقیق و پژوهش و سالروز شهادت شهید آیت الله محمد مفتح، گفت: آموزش، پژوهش و فناوری راه پیشرفت هر ملت و دولتی است، مسئولانی که در این گونه مسئولیت ها هستند با برنامه ریزی و اقدامات لازم این ارتقای فرهنگی و پیشرفت را رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: روز شهادت آیت الله مفتح نیز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده، برای اینکه جامعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیشرفت هر کشوری پژوهش و فناوری است

راه پیشرفت هر کشوری پژوهش و فناوری است