مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-19اقتصادي

گره گشایی از 19 بنگاه اقتصادی در استان فارس


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از گره گشایی از 19 بنگاه اقتصادی این استان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و احیای واحدهای راکد استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از گره گشایی از 19 بنگاه اقتصادی این استان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و احیای واحدهای راکد استان خبر داد.

پانصد و پنجاه و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و پنجاه و هفتمین کارگروه احیا واحدهای راکد استان فارس امروز، 28 آذرماه در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست در راستای رفع موانع مسایل و مشکلات بنگاه های مطرح شده، تصمیمات، اقدامات و راهکارهای عملیاتی در جهت فعالیت بهینه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اتخاذ و مصوبات گره گشا تصویب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با اشاره به تعیین تکلیف 4 بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی و بررسی مصوبات 15 بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل استان فارس گفت: واحدهای مطرح شده در زمینه تولید آرد، طرح تولید سیانید سدیم، خدمات درمانی ایزوگام و .

فعالیت دارند که چالش هایی نظیر درخواست تمدید مهلت استفاده از بخشنامه عدم محدودیت ها حاصل از چک برگشتی، تایید پیش پرداخت شرکت به فروشنده، جابه جایی زمین مجاور جهت اجرای طرح، درخواست مجوز به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از 19 بنگاه اقتصادی در استان فارس

گره گشایی از 19 بنگاه اقتصادی در استان فارس