مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:362023-12-13سياسي

شورای ائتلاف با کاندیداهای مجلس در لرستان مصاحبه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ابراهیم بارانی بیرانوند امروز در گفت وگو با رسانه ها گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان فعالیت خود را به موجب ابلاغیه شورای مرکزی آغاز نموده و هدف اصلی آن نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.

وی با تاکید بر اهمیت بالای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی برای آینده کشور، افزود: کمیته انتخابات شورای ائتلاف در خرم آباد و سایر شهرستان های لرستان فعالیت دارد و تلاش آن بررسی کاندیداهای و معرفی افراد اصلح به مردم است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان بیان کرد: در این راستا کمیته انتخابات در حوزه های مختلف انتخابیه کاندیداها را پس از شناسایی مورد بررسی قرار داده و کاندیداهایی را که درخواست حضور در این کمیته برای مصاحبه تخصصی دارند، دعوت می کند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی کاندیداها توسط افراد متخصص و دانشگاهی عضو کمیته انتخابات در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .

انجام می شود و همه کاندیداها با سلایق سیاسی مختلف که گفتمان انقلاب اسلامی را قبول دارند می توانند در روند بررسی و مصاحبه های کمیته انتخابات شورای ائتلاف شرکت کنند.

بارانی بیرانوند گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف پس از بررسی رزومه و توانمندی کاندیداها و پس از اعلام لیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف با کاندیداهای مجلس در لرستان مصاحبه می کند

شورای ائتلاف با کاندیداهای مجلس در لرستان مصاحبه می کند