مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-09سياسي

برپایی 50 چای خانه حضرتی در شهرهای مازندران


مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران از برپایی 50 چای خانه حضرتی در شهرهای استان خبر داد و گفت: چای خانه های حضرتی با هدف ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی رهگذران در معابر عمومی پارک ها همراه با برنامه های فرهنگی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دلدادگان به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در هر پُست و مقامی که هستند با افتخار لباس سبز خادمی در چای خانه حضرت رضا را به تن کردند و با روی گشاده به مردم و شهروندان چای حضرتی می دهند و اکنون قرار است چای حضرتی به شهرهای استان برسد.

  خادمی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سن و سال نمی شناسد و از نوجوانان تا محاسن سفیدان در چای خانه حضرت حضور دارند و با عشق خدمت رسانی می کنند.

  هر خادمی با هر نیت خدمت رسانی می کند اما هر فردی نظاره گر خدمت رسانی خادمان حضرت است، اگر بتواند جلوی اشک هایش را بگیرد، اما اشک در چشمانش حلقه می زند.

  خادمان امام رضا با شوق از مهمانان ثامن الحجج پذیرایی می کنند و زمزمه هایشان فضای معنوی چایخانه حضرت رضا(ع) را دوچندان کرده که قرار است این حال و هوا به دیار علویان برسد.

  * 50چای خانه حضرتی در شهرهای مازندران برپا می شود  محمداسماعیل امامزاده مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران، از برپایی چای خانه حضرتی در شهرهای استان خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 50 چای خانه حضرتی در شهرهای مازندران

برپایی 50 چای خانه حضرتی در شهرهای مازندران