مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-22اجتماعي

بارش 28 میلیمتری باران، آورده سامانه بارشی درهمدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی 28 میلیمتر بارش برای همدان آورده داشته است، گفت: دمای هوای همدان به منفی 3 درجه سانتی گراد رسیده است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی 28 میلیمتر بارش برای همدان آورده داشته است، گفت: دمای هوای همدان به منفی 3 درجه سانتی گراد رسیده است.

روح اله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در چند روز گذشته شاهد بارشهای خوبی درنقاط مختلف استان همدان بودیم و بیشترین بارش در زاغه طاسبندی ملایربا 63میلیمتر، سعیدیه همدان با 50 میلیمتر، تاریکدره نهاوند با 55میلیمتر و گیان نهاوند با 53میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز صبح با کاهش دما، خروج سامانه بارشی از استان را داشتیم، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان منفی سه درجه سانتی گراد و8 درجه سانتی گراد بوده است.

زاهدی افزود: در این مدت گل تپه با منفی 5 درجه سردترین و قهاوند با 10 درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان همدان گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اظهارکرد: برای امروز آسمان استان عمدتا صاف و آفتابی خواهد بود و فردا ابرناکی هایی را در آسمان استان شاهد خواهیم بود که در ساعات بعدازظهر می تواند رشد بیشتری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 28 میلیمتری باران، آورده سامانه بارشی درهمدان

بارش 28 میلیمتری باران، آورده سامانه بارشی درهمدان