مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-04ورزشي

مرگ ایستاده نساجی درخانه الهلال کهکشانی


تیم های نساجی مازندران و الهلال عربستان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و در گروه D رقابت ها در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک الهلال خاتمه یافت.

شاگردان رحمتی که در بازی رفت در ورزشگاه آزادی در یک مسابقه یکطرفه و با سه گل نتیجه را به الهلال واگذار کرده بودند، در بازی برگشت و در زمین آبی های ریاض با اختلاف کمتری شکست خوردند تا با وداعی آبرومندانه با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

میشل در دقیقه 4 و سالم الدوساری در دقیقه 54 زننده گل های الهلال بودند و محمود قائدرحمتی در دقیقه 78 تنها گل نساجی را به ثمر رساند.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی (87 - مهدی رضایی)، سعید بیگی (66 - مرصاد صیفی)، مهرداد عبدی (55 - نونو دلگادو)، اسماعیل بابایی (66 - محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران (67 - فرشید اسماعیلی) و محمدرضا آزادی.

مهند قاسم سارای عراقی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده از نساجی و عبدالله الحمدان، حبیب الوتیعان و سلمان فرج از الهلال را با کارت زرد جریمه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ایستاده نساجی درخانه الهلال کهکشانی

مرگ ایستاده نساجی درخانه الهلال کهکشانی