مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-07سياسي

نقشه راه ضد ایرانی آژانس


رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا سخن از ناکارآمد بودن چارچوب مذاکرات احیای برجام و حتی اصل توافق هسته ای خبر داده و خواستار پیشبرد مذاکرات بر اساس فرمول، - رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا سخن از ناکارآمد بودن چارچوب مذاکرات احیای برجام و حتی اصل توافق هسته ای خبر داده و خواستار پیشبرد مذاکرات بر اساس فرمول، دستور کار و قالبی جدید شده است.

به عبارت بهتر، گروسی مدعی شده است چارچوب برجام برای حل وفصل نگرانی های ادعایی آژانس بین المللی انرژی اتمی مفید نبوده و باید درآن تجدیدنظر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در سرمقاله خود با این مقدمه نوشت: واقعیت امر این است که اساسا گروسی به عنوان مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جایگاهی قرار ندارد که در خصوص فرمول مذاکرات برجام، اظهارنظر کند، اما وی چنین شأنیتی را برای خود ( به نیابت از آمریکا و تروییکای اروپایی) قائل می شود! تنها مسئولیت رسمی گروسی، راستی آزمایی فعالیت های هسته ای اعضای آژانس بر اساس اصول پادمانی و توافقات فی مابینی می باشد و بس.

حدودوثغور مطالبات و خطوط قرمز تعیین شده از سوی کشورمان در مذاکرات وین بر سر مسائل اختلافی ازجمله حل وفصل موضوعات پادمانی ، ارائه تضمین های ذاتی و اعتباری ، لزوم رفع تحریم های بازدارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه ضد ایرانی آژانس

نقشه راه ضد ایرانی آژانس