مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-19اقتصادي

توزیع بیش از2 میلیارد بسته های حمایتی بین مددجویان هلال احمر همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از توزیع بیش از دو میلیارد تومان بسته های حمایتی بین مددجویان هلال احمر این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از توزیع بیش از دو میلیارد تومان بسته های حمایتی بین مددجویان هلال احمر این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علی سنجربگی سه شنبه 28 آذر در آیین تجلیل از امدادگران و نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو میلیارد و 162 میلیون تومان بسته های حمایتی غذایی و دارویی به مددجویان هلال احمر سطح استان همدان اهداء شده که از میزان افزون بر 580 میلیون تومان آن سهم شهرستان بهار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته بیمه اجتماعی امدادگران و نجاتگران استان را به سرانجام رسانده ایم، افزود: در ادامه در زمینه جذب و استخدام نجاتگران فعال جمعیت هلال احمر نیز برنامه ریزی مدونی داریم.

سنجربگی با اشاره به اینکه 110 هزار و 870 نفر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر این استان بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: به منظور توسعه مشارکت جوانان در فعالیت های عام المنفعه، در سال جاری 1750 طرح برای جوانان داوطلب هلال احمر شامل 6753 نفرروز کار برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از2 میلیارد بسته های حمایتی بین مددجویان هلال احمر همدان

توزیع بیش از2 میلیارد بسته های حمایتی بین مددجویان هلال احمر همدان