مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-08سياسي

انتقاد از تعطیلی جایگاه سی ان جی در نمازجمعه دیر


تعطیلی یکی از جایگاه های سی ان جی در شهر دیر بیش از اندازه طولانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اوضاع غزه اسفناک است، اظهار داشت: بیداری های جهان در پی طوفان الاقصی محقق شده است که امیدواریم این جنگ منجر به پیروزی مقاومت فلسطین و حماس شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور کوبا، افزود: تفاهم نامه و توافقنامه های بین ایران و کوبا باید به مرحله اجرا و اقدام برسد چرا که برنامه های اقتصادی یکی از راه های مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

  سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق آمیختن فرهنگ انقلابی ما با چیزهایی که اخلاص و کارایی را از بین می برد و دیگری مانع تراشی بر سر تربیت انسان های کارآمد و متخصص برای انقلاب به جنگ انقلاب و نظام آمده است.

خطیب جمعه دیر درباره روز جهانی حقوق بشر، گفت: متاسفانه مستکبران عالم حقوق بشر را به شر تبدیل کرده اند که امیدواریم ناقضان حقوق بشر نابود و حقوق بشر واقعی در جهان پیاده شود.

سعیدی با بیان اینکه از ایجاد فضای دوقطبی سازی کاذب در انتخابات جلوگیری شود، ابراز کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات توسط این دوقطبی سازی ها نباید دچار صدمه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تعطیلی جایگاه سی ان جی در نمازجمعه دیر

انتقاد از تعطیلی جایگاه سی ان جی در نمازجمعه دیر