مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-11دانش

برگزاری رویداد اندیشمندان علوم پایه در هفته پژوهش و فناوری


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری را رویداد ریورس پیچ توصیف کرد و گفت: در این رویداد طرف عرضه و تقاضای فناوری حضور دارند.

- معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری را رویداد ریورس پیچ توصیف کرد و گفت: در این رویداد طرف عرضه و تقاضای فناوری حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با اشاره به برگزاری نمایشگاه های استانی هفته پژوهش و فناوری، گفت: این نمایشگاه ها از 11 تا 19 آذرماه با همکاری استانداری ها برگزار شده و از روز گذشته، یکشنبه 19 آذر با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد و مهار تورم آغاز شد.

وی تقدیر از 3 استاندار با بیشترین همکاری و 3 دانشگاه برتر را از دیگر برنامه های جنبی این هفته نام برد و اظهار کرد: هر ساله نمایشگاه تستا همزمان با نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شد، ولی برگزاری همزمان این دو نمایشگاه امسال میسر نشد.

صالحی با اشاره به جزییات نمایشگاه بیست و چهارم پژوهش، فناوری و فن بازار، یادآور شد: در این نمایشگاه 2088 محصول ثبت نام کردند که امروز 28 محصول رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد اندیشمندان علوم پایه در هفته پژوهش و فناوری

برگزاری رویداد اندیشمندان علوم پایه در هفته پژوهش و فناوری