مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:062023-12-09سياسي

سردار جلالی: کلید خنثی سازی غائله پاییز سال گذشته بیداری مردم بود


رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه کلید خنثی سازی غائله پاییز سال گذشته بیداری مردم بود، گفت: مردم ما تشخیص دادند که سره از ناسره چیست و دشمن از به راه اندازی این غائله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح و فرزندان دانشجوی کارکنان ستاد کل نیرو های مسلح در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

سردار جلالی در ابتدا این مراسم به تشریح آنچه که روز 16 آذر 1332 در دانشگاه تهران گذشت پرداخت و این روز را مبدا تاریخی مبارزه دانشجویی با استکبار جهانی و آمریکایی عنوان کرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه لازم است تا دانشجویان انقلابی ما با آنچه در این روز گذشته و آرمان هایی که دانشجویان برای آن جای خود را از دست دادن آشنا شوند، تصریح کرد: بر همین اساس، استقلال طلبی ، عدالت خواهی ، آرمان گرایی سه ویژگی کلان دانشجوی تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که دانشجویان ما باید همواره آن را سرلوحه خود قرار دهند.

فهم عمیق سیاسی دانشجویان ابزار مقابله با جنگ های نوین سردار جلالی، برخورداری از یک دانش و بینش و فهم عمیق سیاسی را لازمه فعالیت های سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: کلید خنثی سازی غائله پاییز سال گذشته بیداری مردم بود

سردار جلالی: کلید خنثی سازی غائله پاییز سال گذشته بیداری مردم بود