مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-11سياسي

مجلس طرح ساماندهی بازار اجاره بها مسکن را اصلاح کرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20آذر)  ایرادات شورای نگهبان به طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

ماده 14 اصلاحی به شرح زیر است: در راستای کاهش التهابات مسکن و به منظور جلوگیری از معاملات سفته بازی واحدهای در حال احداث کلیه طرح های حمایتی تامین مسکن مانند اقدام ملی یا نهضت ملی مسکن که مطابق ماده 7 قانون جهش تولید مسکن به صورت اجاره 99 ساله واگذار می شوند متقاضیان این طرح ها در قرارداد واگذاری به صورت قید قرارداد و به نحو سلب حق ملزم می شوند تا قبل از تحویل واحد مسکونی یا نصب شمارشگر کنتور برق یا اخذ گواهی پایان کار ساختمانی هر کدام زودتر صورت پذیرفت، حق انعقاد معاملات و اعطای وکالت مربوطه به انتقال حق انتفاع اراضی یا عیان یا امتیاز ثبت نام جزو اشخاص مورد تایید وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنندگان واجد شرایط در سامانه طرح های حمایتی تامین مسکن ندارند.

ثبت رسمی معاملات و وکالت نامه های مذکور منوط به استعلام از وزارت راه و شهرسازی مبنی بر رعایت شروط و قیود فوق است و معاملاتی که بدون رعایت شروط و قیود مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس طرح ساماندهی بازار اجاره بها مسکن را اصلاح کرد

مجلس طرح ساماندهی بازار اجاره بها مسکن را اصلاح کرد