مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-30اقتصادي

تولیدکننده ای که از کارگاه 30 متری به اشتغال 70 کارگر رسید


صحبت از ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی جوان مازندرانی اهل شهرستان نکا است که با ابتکار خود، فعل خواستن را به توانستن  تبدیل کرده و تلاش دارد تا فرصتی مناسب برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار و افراد کم توان ایجاد کند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ مریم نظری تولید محصولاتی برگرفته از دل طبیعت و روح و جان بخشیدن به آن، بهانه ای می شود برای تولید، تولیدی که خود حیات بخش دیگری به زندگی صنعتی و ماشینی است، تولیدی اقتصادی که بدون ترس و دلهره و بدون کم آوردن به کار خود ادامه می دهد.

تولید همواره دغدغه جدی در دوران مختلف بوده است و حالا تولید دیگر دغدغه نیست و برای این جوان نکایی که چندسالی دغدغه تولید و کسب و کار را پشت سر گذاشته و به اشتغال آفرینی و کارآفرینی می اندیشد، نیروی کار مهمترین اصل است.

صحبت از تولیدی دلچسب و چشم نواز، که با ما و زندگی ما این روزها عجین شده است و اگرچه مشکلاتی همچون تهیه مواد اولیه و سرمایه درگردش بر سر راه تولید کننده وجود دارد، اما همه دغدغه اش تولید، اشتغال برای جوانان و کارآفرینی است و با همه پشتکار می رود تا شهرتش را ملی و جهانی کند.

همه انتظار این جوان از مسوولان استان، مانع زدایی در این مسیر است و اینکه صحبت از کار صنایع چوبی کاربردی برای ادارات، محل کار و زندگی روزمره ماست، تولیدی که روح دارد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکننده ای که از کارگاه 30 متری به اشتغال 70 کارگر رسید

تولیدکننده ای که از کارگاه 30 متری به اشتغال 70 کارگر رسید