مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-20اقتصادي

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل و نقلی یزد


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: آمار اشتغال زایی در بخش حمل و نقلی نسبت به پیش بینی تعهدی و سهمیه ای که از سوی اداره کل تعاون، - ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: آمار اشتغال زایی در بخش حمل و نقلی نسبت به پیش بینی تعهدی و سهمیه ای که از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعیین شده بود، بالاتر است.

محمد رستگاری بخش حمل و نقل را یکی از حوزه های اشتغال زا و دارای ارزش افزوده دانست و اظهار کرد: با تقویت بخش حمل ونقل، تولید داخلی، صادرات و اشتغال رونق می گیرد.

وی افزود: یکی از مزیت های حوزه حمل و نقل، این است که امکان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی وجود دارد و صرفاً دولتی نیست لذا در حال حاضر بیش از 99 درصد شرکت های حوزه حمل و نقل، توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل بسیار زود بازده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون امکان سرمایه گذاری در حوزه کالا، رانندگان، مجتمع های بین راهی، مراکز معاینه فنی، شرکت و موسسه حمل ونقل کالا، شرکت حمل ونقل مسافر و شرکت حمل ونقل بین المللی برای متقاضیان فراهم است.

وی با بیان این که اداره کل دستورالعمل های مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی را تهیه و نظارت مستمر بر فعالیت آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل و نقلی یزد

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل و نقلی یزد