مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-24اجتماعي

فردا؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در دو استان


سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی از  روز شنبه 4 آذرماه  تا پایان همان روز و وقوع رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ در دو استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار داده و آورده است: این سامانه در روز شنبه 4 آذرماه در شرق هرمزگان و شرق سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

  در این شرایط اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، وزش باد شدید موقت، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال و خسارت به محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

سازمان هواشناسی پرهیز از سفرهای غیر ضروری و عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر، محدودیت در فعالیت های عمرانی، آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی و پاک سازی دهانه پل ها، لایروبی کانال ها و آب روها، اجتناب از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، انتقال محصولات کشاورزی به انبارهای استاندارد را توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در دو استان

فردا؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در دو استان