مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-09اقتصادي

انتقال تمامی پرواز ها به پایانه جدید فرودگاه کیش


مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: تمامی پرواز های شرکت های هواپیمایی به پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عزت الله محمدی گفت: با انتقال پرواز 16 شرکت هواپیمایی ماهان، کاسپین، وارش، آسمان، قشم ایر، سپهـران، ساها، زاگرس، پارس، معراج، تابان، چابهار، آساجت، ایر وان، آتا و فلای پرشیا به پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش، پرواز های خروجی شرکت های ایران و ایران ایرتور از امروز و شرکت هواپیمایی کیش نیز از 18 آذر از پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به آزمایش های پیش راه اندازی پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش در بخش فنی و زیرساختی، این پروژه را از نظر سرمایه گذاری و وسعت در کشور کم نظیر دانست و افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز های پر کار فرودگاه کیش، با هدف ارائه خدمات مطلوب و رفع ایرادات و اشکالات احتمالی، روند انتقال پرواز ها به این پایانه با برنامه ریزی انجام شد.

عزت الله محمدی با بیان اینکه پرواز های خارجی همانند گذشته از پایانه قدیمی فرودگاه کیش انجام می شود،گفت: پایانه فعلی پرواز های خارجی به پایانه ویژه در آینده تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تمامی پرواز ها به پایانه جدید فرودگاه کیش

انتقال تمامی پرواز ها به پایانه جدید فرودگاه کیش