مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-15سياسي

درخواست ویژه امام جمعه بهمیی از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد


امام جمعه بهمیی از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد یک درخواست ویژه برای مبارزه با فساد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

  امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: یکی از مصادیق اصلی تقوا هماهنگی گفتار و رفتار و عمل است اهل ایمان و تقوا گفتار و عملشان هماهنگ است عدم هماهنگی گفتار و عمل از گناهان بزرگ و مورد توبیخ در قرآن واقع شده است خدای متعال در سوره صف می فرماید ای مومنان ای اهل ایمان چرا چیزی را می گویید که خودتان عمل نمی کنید نزد خدا به شدت موجب خشم است که چیزی را بگویید که خود عمل نمی کنید حتی در سوره بقره آیه 44 بیان می کند کسانی که مردم را به خیر دعوت می کنند و خدا فراموش می کنند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: این ها عاقل نیستند و عقل ندارند اهل علم و عالم بی عمل، به درخت بی ثمر، ابر بی باران، نهر بی آب، زنبور بدون عسل، سوزن بدون نخ و الاغی که کتاب حمل می کند، تشبیه شده است.

وی ادامه داد: مولا علی علیه السلام می فرمایند کسانی که مردم را به کارهای نیک امر می کنند و خود آن را انجام نمی دهند و کسانیکه مردم را از کارهای زشت باز می دارند اما خود مرتکب آن می شوند مورد لعن و نفرین الهی هستند و از حضرت عیسی علیه السلام نقل شده است کسی که نزد مردم به علم مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ویژه امام جمعه بهمیی از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست ویژه امام جمعه بهمیی از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد