مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-10سياسي

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه فهمیدند ولایت فقیه و جمهوری اسلامی از چه ظرفیت بالایی برخوردار است و در حال تلاش هستند که مردم را نسبت به آنها بدبین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه مناطق نفتخیز جنوب در گچساران گفت: لازم است که حاکمیت حاکمیت اسلامی باشد و برای اجرای دستورات پروردگار حکومت اسلامی را تشکیل دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکثر مردم نسبت به دستورات خداوند آگاه نیستند، اگر ما اهل رعایت دستورات خدا باشیم و به دستورات او عمل کنیم بهتر از این امکانات و اختراعات در اختیار ماقرار می گیرد.

وی افزود: اما ما به فرامین خدا به خوبی عمل نمی کنیم، عالم و زمین عز ت دارد ما بر سر سفره خدا نشستیم قطعا کفران نعمت ، نعمت را کم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی انقلاب شد انگلیسی ها گفتند آنها نمی توانند صنعت نفت را اداره کنند اما امروزه متخصصان ما اغلب تحهیزات صنعت نفت را خودشان می سازند در حوزه پزشکی ایران اسلامی از قدرت خوبی برخوردار است در تمام حوزه ها شاهد پیشرفت خوب و بالای ایران اسلامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است