مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-16ورزشي

عضو بهترین خط دفاعی لیگ یک: قول صعود برای ما زود است


مدافع شیرازی تیم فوتبال شهر راز اعتقاد دارد که تیمش در نیم فصل اول بدشانس بوده و در نیم فصل دوم حرف های بیشتری خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدافع شیرازی تیم فوتبال شهر راز اعتقاد دارد که تیمش در نیم فصل اول بدشانس بوده و در نیم فصل دوم حرف های بیشتری خواهد داشت.

تیم فوتبال شهر راز شیراز در نخستین فصل حضور در فوتبال ایران، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و با کسب 24 امتیاز در 16 بازی، رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد.

این تیم البته در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی نداشته و با 12 گل زده، از خطوط ضعیف حمله به شمار می رود اما در فاز دفاعی به طور مشترک با سه تیم دیگر، بهترین عملکرد را داشته است.

شاگردان ستار زارع در 16 بازی این فصل، تنها 9 گل دریافت کرده اند و به خصوص در چهار هفته اخیر، بهترین عملکرد را در فاز تدافعی از خود نشان داده اند.

این تیم در این 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده که آن گل هم با ضربه بازیکن همین تیم وارد دروازه خودی شده است ! جواد نصیر یکی از عناصر خط دفاعی این تیم است که نقش بسزایی در حفاظت از دروازه نارنجی پوشان ایفا کرده است.

این بازیکن 28 ساله در خصوص عملکرد تیمش در فصل جاری گفت: تیم ما اولین سال حضور در فوتبال را سپری می کند اما در مجموع تیم باتجربه ای هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو بهترین خط دفاعی لیگ یک: قول صعود برای ما زود است

عضو بهترین خط دفاعی لیگ یک: قول صعود برای ما زود است