مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-18بين الملل

دریای سُرخ منطقه ماست


اوایل جنگ در غزه و زمانی که انصارالله یمن به اسراییل درمورد عدم ورود به فاز حمله زمینی به غزه هشدار داد، خیلی ها این موضع را جدی نگرفتند، اما سه روز پس از شروع حمله زمینی، - اوایل جنگ در غزه و زمانی که انصارالله یمن به اسراییل درمورد عدم ورود به فاز حمله زمینی به غزه هشدار داد، خیلی ها این موضع را جدی نگرفتند، اما سه روز پس از شروع حمله زمینی، یمن با چند موشک و پهپاد، بندر و شهر ایلات در جنوبی ترین نقطه فلسطین اشغالی را هدف گرفت تا نشان دهد پای حرفش ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا تقوی نیا در سرمقاله روزنامه خراسان نوشت: اکنون نیز ممانعت نیروهای مسلح یمن از تردد کشتی های مرتبط با اسراییل در دریای سرخ و محیط پیرامون آن، کار را برای تل آویو و پایتخت های حامی آن دشوار کرده است، به طوری که اقدامات اخیر یمن یکی از مؤلفه های مؤثر بر محاسبات آمریکا، انگلیس، رژیم اسراییل و هم پیمانان آن ها در قبال جنگ و بحران غزه به شمار می آید.

در آخرین تحول اسکای نیوز عربی به نقل از یک مقام وزارت دفاع آمریکا خبر داد که ایالات متحده در تلاش است 40 کشور را به ائتلاف بین المللی دریایی ملحق کند.

به گفته این مقام آمریکایی نیروی دریایی یادشده، منطقه ای به وسعت سه میلیون مایل از آب های بین المللی را زیر نظر خواهد گرفت و شامل کشورهای عضو فرماندهی مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای سُرخ منطقه ماست

دریای سُرخ منطقه ماست