مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-18سياسي

دومین رویداد ملی مدارس آینده برگزار می شود


مدیرعامل بنیاد برکت از برگزاری دومین رویداد ملی مدارس آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  جامعه خبرگزاری فارس، محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری دومین رویداد ملی مدارس آینده خبر داد و گفت: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارند بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیر نظام تأمین، فضا تجهیزات و فناوری و افق گشایی های بلندمدت و آینده نگرانه، دومین رویداد ملی مدارس آینده را امسال برگزار کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این رویداد شرکت های تولیدی، موسسات دانش بنیان، شرکت های مهندسین مشاور، محققان، صاحبان ایده دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پارک های علم و فناوری خواهند بود.

ترکمانه در خصوص محور و موضوعات این رویداد گفت: این رویداد در 4 محور از جمله مدرسه آینده و نظام آموزشی، مدرسه آینده کانون تربیت و پیشرفت محله (مدرسه در مقایس شهر)، مدرسه آینده و محیط کالبدی (مدرسه در مقایس کالبد) و مدرس آینده و تجهیزات و فناوری های آموزشی (مدرسه در مقیاس اجزا) برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: شیوه های نوین در تصمیم گیری ها و مدیریت کلان آموزش و پرورش (مدیریت درون سازمانی مدیریت مدارس) هم افزایی نهادها در محوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد ملی مدارس آینده برگزار می شود

دومین رویداد ملی مدارس آینده برگزار می شود