مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-27سياسي

وزیر سابق آموزش و پرورش: باید سواد گردشگری را در کودکان بالا ببریم


وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه باید سواد گردشگری را در کودکان بالا ببریم، گفت: در زمینه گردشگری کودک باید یک الگوی موفق را به جهان معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با توجه به اهمیت موضوع گردشگری کودک که از دغدغه های صاحب نظران تربیت و یادگیری است و با توجه به این موضوع که این نوع از گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است، اولین نشست هم اندیشی صاحب نظران این حوزه امروز دوشنبه ششم آذر 1402 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 این نشست با حضور یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسؤولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رؤسای اردوگاه ها و تعداد از افراد صاحب نظر در این حوزه برگزار شد.

یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش و عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در این نشست، گفت: در گردشگری کودک باید کودک را به عنوان کودک ببینیم و به نیازها و خواسته های او توجه کنیم؛ باید گردشگری کودک را به معنای واقعی توسعه دهیم و به نیازها و خواسته هایی که احتیاج یک فرد خردسال است، توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق آموزش و پرورش: باید سواد گردشگری را در کودکان بالا ببریم

وزیر سابق آموزش و پرورش: باید سواد گردشگری را در کودکان بالا ببریم