مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-05دانش

آخرین جلسه مجمع پژوهشگاه های ملی کشور در سال جاری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، در این نشست علی باقر طاهری نیا دبیر مجمع پژوهشگاه های ملی کشور و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ضمن خیر مقدم حضور اسفنده و سعیدی روشن روسای جدید پژوهشگاه های پلیمر و پتروشیمی و حوزه .

- آخرین جلسه مجمع پژوهشگاه های ملی کشور به میزبانی معاونت پژوهشی وزارت علوم و با حضور دبیر و اعضای مجمع در سالن شهدای جهاد علمی وزارت عتف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، در این نشست علی باقر طاهری نیا دبیر مجمع پژوهشگاه های ملی کشور و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ضمن خیر مقدم حضور اسفنده و سعیدی روشن روسای جدید پژوهشگاه های پلیمر و پتروشیمی و حوزه و دانشگاه از زحمات نکومنش و حکیمیان روسای سابق این پژوهشگاه ها تقدیر کرد.

در ادامه پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، آخرین تغییرات پیش نویس مربوط به چارچوب تعیین معادل های موظفی اعضای هیئت علمی پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی را با اعضای مجمع به اشتراک گذاشت و پس از اعلام نظر اعضاء مقرر شد پژوهشگاه های عضو مجمع، آخرین نظرات خود را برای جمع بندی نهایی ارائه کنند.

در پایان این جلسه گزارش عملکرد یک ساله دبیرخانه مجمع توسط امیر مرسلی مسئول دبیرخانه ارائه و با اهدی لوح تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جلسه مجمع پژوهشگاه های ملی کشور در سال جاری برگزار شد

آخرین جلسه مجمع پژوهشگاه های ملی کشور در سال جاری برگزار شد