مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-02فرهنگي

واکنش رسمی خزاعی به یک شایعه؛ هیچ تحریمی شامل سینمای ایران نیست


رییس سازمان سینمایی محمد خزاعی معتقد است که برخلاف شایعات مطرح شده تحریمی شامل سینمای ایران نبوده و استقبال کشورهای دیگر از جشنواره های ایران بی سابقه است.

- رییس سازمان سینمایی محمد خزاعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط فعلی سینما بیان کرد: امسال هم خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و بیش از 100 اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شده است.

البته ظرفیت پذیرش در جشنواره ‎ها معمولا محدود است و ان شاءالله هیات های انتخاب زودی آغاز به کار خواهند کرد و فیلم ها را خواهند دید.

استقبال از جشنواره های سینمای ایران بی سابقه است وی ادامه داد: مجتبی امینی دبیر جشنواره برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده تا جشنواره امسال بتواند جشنواره خوبی باشد.

طبیعتا جشنواره چهل و دوم با جشنواره سال گذشته که درگیر مسائل سیاسی و اغتشاشات بودیم کاملا متفاوت است.

 امسال می خواهیم فضایی را ایجاد کنیم که همه کسانی که به هنر و صنعت سینما علاقه مند هستند فرصت و ظرفیت حضور درجشنواره را پیدا کنند.

خزاعی در ادامه افزود: در حوزه بین الملل هم استقبال بسیار خوبی از کشورها داشتیم، نه در فقط در جشنواره فیلم فجر؛ یک اتفاق بسیار بزرگ افتاده و رویکرد کشورها برای حضور در جشنواره های ایرانی رکورد جدیدی را ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسمی خزاعی به یک شایعه؛ هیچ تحریمی شامل سینمای ایران نیست

واکنش رسمی خزاعی به یک شایعه؛ هیچ تحریمی شامل سینمای ایران نیست