مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-16سياسي

کاندیداها در تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، از همه کاندیداها اعم از شهر و روستا خواست یکدیگر را تخریب نکنند و گفت: عدم احراز به معنی رد صلاحیت افراد نیست و شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی خودش عمل می کند لذا در تبلیغات نباید دیگر کاندیداها را تخریب کرد.

- ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان، از همه کاندیداها اعم از شهر و روستا خواست یکدیگر را تخریب نکنند و گفت: عدم احراز به معنی رد صلاحیت افراد نیست و شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی خودش عمل می کند لذا در تبلیغات نباید دیگر کاندیداها را تخریب کرد.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم، اظهار کرد: افرادی که می خواهند وارد عرصه رقابت شوند، ابتدا باید نسبت به خدمت کردن به مردم تعهد کامل داشته باشند.

وی توانمندی برای انجام وظیفه را دومین ویژگی کاندیداها دانست و افزود: طبق عقاید و اعتقادات دینی و اخلاقی ما، پُست ها امانت هستند و لذا افرادی که متصدی امور می شوند باید هم در برابر خدا پاسخگو باشند و هم در برابر مردم و اگر این مسئله رعایت شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری، از همه کاندیداها اعم از شهر و روستا خواست یکدیگر را تخریب نکنند و گفت: عدم احراز به معنی رد صلاحیت افراد نیست و شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها در تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند

کاندیداها در تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند