مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-26سياسي

60 بقعه متبرکه لرستان میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری سوگواره «یاس نبوی» ویژه ایام فاطمیه اول و دوم در 60 بقعه متبرکه استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه اول و دوم در 60 بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده امروز پنجم آذرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: برنامه هایی به همین مناسبت در بقاع متبرکه استان لرستان اجرا می شود که از جمله آنها می توان به سوگواره یاس نبوی شامل عزاداری، زیارت عاشورا، روضه خوانی و سخنرانی اشاره کرد که به میزبانی 60 بقعه متبرکه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای اعزام مبلغ به بقاع متبرکه، روستاها و مدارس نیز درخواست هایی به قم و سازمان اوقاف داده ایم، اضافه کرد: در نظر داریم بین 60 تا 70 مبلغ شامل مبلغان اعزامی از قم و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مبلغان بومی استان را برای اجرای برنامه های ویژه دهه اول و دوم فاطمیه به بقاع متبرکه، امامزادگان، مدارس و مساجد اعزام کنیم.

عباس زاده با بیان اینکه در سایر بقاع متبرکه استان لرستان نیز در ایام فاطمیه اول و دوم برنامه های عزاداری و سوگواری برپاست که تمرکز برنامه ها بیشتر بر روی فاطمیه دوم است، به اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 بقعه متبرکه لرستان میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند

60 بقعه متبرکه لرستان میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند