مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-22حوادث

توقیف خاورهای سرقتی با بار ضایعات در تبریز


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیر سارقان 3 خاور حاوی بار ضایعات استیل به ارزش 100 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیر سارقان 3 خاور حاوی بار ضایعات استیل به ارزش 100 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به وصول شکایت 3 راننده که خودرو کامیون خاور آن ها با بار استیل سرقت شده است به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و دلایل موجود در صحنه های وقوع سرقت و انجام اقدامات فنی و علمی پلیسی موفق شدند محل اختفای 3 متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هنگام فروش اموال مسروقه به همراه خودروها، دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات علمی پلیسی هر 3 متهم به جرم خود اعتراف کردند که در این رابطه 2 مالخر نیز معرفی و کلیه اموال به همراه خودروها که 100 میلیارد ریال ارزش داشت به مالباخته ها تحویل داده و هر 5 سارق و مالخر به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از رانندگان خودروهای سنگین خواست هنگام پارک خودرو محل های امن را انتخاب کرده و از رها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خاورهای سرقتی با بار ضایعات در تبریز

توقیف خاورهای سرقتی با بار ضایعات در تبریز