مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-01سياسي

آل هاشم: مردم در نظام دینی سیاهی لشکر نیستند


امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه یکی از تکالیف مهم و حیاتی ما انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری است، گفت: مردم در نظام دینی سیاهی لشکر نیستند بلکه صاحب رای هستند و قدرت اراده خود را در بستر صندوق آرا نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: نظرسنجی در یک دانشگاه معتبر آمریکا شده است که  اکثریت 51 درصدی آمریکا در بین رده سنی  18 تا 24 ساله بودند که همگی  عملیات طوفان الاقصی را یک نتیجه موقت از سر ریز شدن صبر مردم فلسطین از 75 سال اسارت دانسته اند؛ این نظرسنجی مورد توجه پژوهشکده های  آینده آمریکا و جهان قرار گرفته   است.

وی افزود: این نظر سنجی لابی صهیونیست در آمریکا با وجود سلطه در هر دو حزب بوده است و نشانگر این است که دیگر آمریکا قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در برابر بحران فلسطین را از دست داده است.

   خطیب جمعه تبریز ادامه داد:  پیروزی جبهه فلسطین در جنگ ترکیبی با دشمن صهیونیستی و  مقاومت ترکیبی در برابر جنگ تمام عیار رژیم اشغالگر قدس رمز موفقیت بوده است.

   رژیم اشغالگر هم نبرد اطلاعاتی و شناختی را باخته است امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم اشغالگر هم نبرد اطلاعاتی و شناختی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: مردم در نظام دینی سیاهی لشکر نیستند

آل هاشم: مردم در نظام دینی سیاهی لشکر نیستند