مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-11سياسي

دیدار معاون امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان


وزیر خارجه ترکمنستان در دیدار معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر تداوم رایزنی های دو کشور در مجامع و سازمان های بین المللی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با رشید مردوف وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و درباره تعمیق مناسبات دو کشور در عرصه های مختلف تبادل نظر و گفت وگو کرد.

رضا نجفی که برای شرکت در  نشست عالیرتبه گروه دوستان بی طرفی برای صلح، امنیت و توسعه پایدار به عشق آباد سفر کرده است، شامگاه یکشنبه با رشید مردوف وزیر امور خارجه ترکمنستان در محل وزارت امور خارجه آن کشور دیدار و گفت وگو کرد.

رشید مردوف در این دیدار با اشاره به اینکه تماس ها و دیدارهای منظم مقامات دو کشور نشان دهنده رشد روابط فیمابین و حسن همجواری است، بر تداوم رایزنی های دو کشور در مجامع و سازمان های بین المللی تأکید کرد.

وزیر خارجه ترکمنستان با اشاره به تاریخ، فرهنگ و دین یکسان دو کشور، بر ضرورت تقویت و افزایش مناسبات فرهنگی بین ایران و ترکمنستان تأکید کرد.

رضا نجفی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت دیدارها و رایزنی های مداوم مقامات دو کشور و همچنین جایگاه ترکمنستان برای کشورمان و سیاست همسایگی دولت سیزدهم، بر تداوم حمایت دو کشور از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان

دیدار معاون امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان