مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-30حوادث

کشف محموله تریاک در یک نیسان وانت در اهواز


فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف نیسان وانت حامل محموله تریاک در اهواز خبر داد.

- سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه نیسان وانت در محور مواصلاتی ورودی به شهرستان اهواز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند نیسان وانت حامل تریاک را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار 116 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره اینکه در این خصوص متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله تریاک در یک نیسان وانت در اهواز

کشف محموله تریاک در یک نیسان وانت در اهواز