مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-28اقتصادي

تامین اعتبار زیرسازی و آسفالت راه روستایی روبیات عیلکی


برای زیرسازی و آسفالت روستای علیکی بهش جلگه ماژان به طول 3 کیلومتر، مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و مقرر شد قیر رایگان این پروژه هم از طریق راهداری تأمین شود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ بخش جلگه ماژان با وسعتی حدود 10 هزار کیلومتر مربع دومین بخش وسیع خراسان جنوبی است.

سفرهای بخشی مسوولان و حضور مدیران در میدان،  به طور قطع راهگشای حل مشکلات و اخذ تصمیماتی اثر گذار در زندگی مردم است و در این میان توسعه راههای فرعی بخش جلگه ماژان با وسعت زیاد خود نقش زیادی را در امید افزایی، آبادانی و تثبیت جمعیت در منطقه دارد.

سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه حضور استاندار خراسان جنوبی در بخش ها با هدف هم افزایی مدیران ستادی و خدمت رسانی به همه مردم است، به کثرت در خواست ها در این بخش وسیع اشاره کرد و افزود : نتیجه حضور در بین مردم و ارتباط بین دولت و مردم ، احصاء مشکلات و شناسایی اولویت ها و اخذ تصمیماتی بر اساس فوریت ها است.

فرماندار خوسف ارتقای مسیر دسترسی روستایی روبیات عیلکی بخش جلگه ماژان در سفر استاندار خراسان جنوبی را یکی از مصوبات این سفر برشمرد و گفت : برای زیرسازی و آسفالت این راه به طول 3 کیلومتر، مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و مقرر شده است قیر رایگان این پروژه هم از طریق راهداری تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار زیرسازی و آسفالت راه روستایی روبیات عیلکی

تامین اعتبار زیرسازی و آسفالت راه روستایی روبیات عیلکی