مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-21سياسي

چه خوب که توران مهرزاد قبل از درگذشتش تیتر خبرها شد!


درست یک ماه پیش از اینکه خبر درگذشت توران مهرزاد منتشر بشود، نام او بعد از مدت ها سکوت و بی خبری بار دیگر در خبرها دیده شد.

او هنرمندی خلوت نشین بود و کمتر در گفتگوهای مطبوعاتی شرکت می کرد و شاید همین موضوع سبب شد تا بزرگداشتش بهانه ای باشد برای رسانه ها .

- درست یک ماه پیش از اینکه خبر درگذشت توران مهرزاد منتشر بشود، نام او بعد از مدت ها سکوت و بی خبری بار دیگر در خبرها دیده شد.

او هنرمندی خلوت نشین بود و کمتر در گفتگوهای مطبوعاتی شرکت می کرد و شاید همین موضوع سبب شد تا بزرگداشتش بهانه ای باشد برای رسانه ها تا دوباره به این چهره هنری بپردازند و فرصتی شد برای دوستدارانش تا بار دیگر نظاره گر تصاویری از او باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه 28 آبان توران مهرزاد در جمع تعدادی از دوستان و همکاران خود در فرهنگسرای ارسباران حاضر شد.

او به دلیل شرایط جسمانی خود با کمک ویرچل به مراسم آمد و خیلی مختصر و کوتاه سخن گفت؛ شاه بیت حرف هایش این تک جمله بود؛ من عاشق شما هستم! شاید در آن شب پاییزی کسی تصور نمی کرد که درست یک ماه بعد، خبر درگذشت این هنرمند منتشر شود.

توران مهرزاد بازیگری پرکار نبود اما تجربه همکاری با بسیاری از کارگردانان درخشان تئاتر و سینما را داشت و در رادیو نیز کارنامه ای پر و پیمان از خود بر جای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خوب که توران مهرزاد قبل از درگذشتش تیتر خبرها شد!

چه خوب که توران مهرزاد قبل از درگذشتش تیتر خبرها شد!