مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-02اقتصادي

خروج سالیانه 2000 میلیارد تومان حق بیمه از استان کرمان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه بیمه شرکت های بزرگ اقتصادی کرمان خارج از استان است، گفت: سالیانه 2000 میلیارد تومان حق بیمه و درآمد از استان کرمان خارج می شود و باید کاری کنیم این پول در استان رسوب کند.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه بیمه شرکت های بزرگ اقتصادی کرمان خارج از استان است، گفت: سالیانه 2000 میلیارد تومان حق بیمه و درآمد از استان کرمان خارج می شود و باید کاری کنیم این پول در استان رسوب کند.

سیدمهدی طبیب زاده امروز 11 آذرماه در همایش روز ملی بیمه در کرمان با اشاره به نقش بیمه در توسعه اقتصادی اظهار کرد: اولین انجمن نمایندگی های بیمه در استان کرمان را در دفاع از حقوق این قشر تشکیل دادیم زیرا نقش بزرگی در اقتصاد استان دارند و بیش از 4000 نفر در صنعت بیمه استان کرمان مشغول به کار هستند.

طبیب زاده بیان کرد: ضریب نفوذ بیمه یکی از شاخص های توسعه پایدار در کشورهاست و وضعیت کنونی در شان استان کرمان نیست و باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه های اختیاری همه کمک کنیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به پیگیری اصلاح قوانین بیمه گفت: در استان این کار را آغاز کرده ایم و از ظرفیت کمیسیون های اتاق استفاده خواهیم کرد و باید تلاش کنیم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سالیانه 2000 میلیارد تومان حق بیمه از استان کرمان

خروج سالیانه 2000 میلیارد تومان حق بیمه از استان کرمان