مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-13سياسي

دومین کنگره زنان اثرگذار استان قم برگزار می شود


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم بیان کرد: امسال دومین کنگره زنان اثرگذار استان قم برگزار می شود و از ارائه نظرات نخبگانی به دبیرخانه این کنگره استقبال می کنیم.

- ایسنا/قم مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم بیان کرد: امسال دومین کنگره زنان اثرگذار استان قم برگزار می شود و از ارائه نظرات نخبگانی به دبیرخانه این کنگره استقبال می کنیم.

زینب عبداللهی در نشست هم اندیشی بانوان جهاد دانشگاهی استان قم که امروز 22 آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به یمن تدابیر امام خمینی(ره) نگاه جدیدی نسبت به زن در کشور ما و حتی به دنیا عرضه شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب و در رژیم پهلوی نگاهی نسبت به زن در جامعه وجود داشت که زن را به مثابه کالا می دید و فساد و منجلاب رژیم مانع از بروز و ظهور توانایی زنان ایران می شد.

وی یادآور شد: با نگاه شجاعانه امامین انقلاب اسلامی نسبت به زن و فعالیت های اجتماعی، زنان توانستند با عفت و رعایت حجاب در عرصه های مختلف اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی الگوی سوم زن مسلمان مبنی بر اعتقادات دینی عرضه شد، اظهار کرد: زنان سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و در دوران هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره زنان اثرگذار استان قم برگزار می شود

دومین کنگره زنان اثرگذار استان قم برگزار می شود