مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-05حوادث

کشف 64 کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس تهران و البرز


فرمانده انتظامی البرز از کشف 64 کیلوگرم شیشه و دستگیری شش متهم در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و تهران بزرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند روز سه شنبه 14 آذر ماه با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و تهران بزرگ مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر اقدام به تهیه میزان قابل توجهی ماده روانگردان شیشه کرده و قصد فروش آن به تعدادی از قاچاقچیان شهر کرج را دارد.

وی افزود: در ادامه اکیپی مشترک از ماموران دو پلیس به مخفیگاه متهم در منطقه رجایی شهر کرج اعزام و با تحت تعقیب قرار دادن نامبرده به محلی که قصد انجام معامله و تحویل شیشه بود، اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: با روبرو شدن خریدار و فروشنده ماده روانگردان ماموران در یک اقدام ضربتی وارد عمل شده و شش نفر سوداگر مرگ را در این عملیات دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و منازل متهمان مقدار 64 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف شد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته با دریافت اخبار اطلاعات شهروندان در حوزه خرید فروش و نگهداری مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 64 کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس تهران و البرز

کشف 64 کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس تهران و البرز