مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-21سياسي

433 زندانی جرایم مالی غیرعمد در 8 ماهه نخست امسال در اردبیل آزاد شدند


رییس توسعه شورای حل اختلاف استان اردبیل: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی 4 نفر از زندانیان مالی غیرعمد در این شهر فراهم شد و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

- رییس توسعه شورای حل اختلاف استان اردبیل: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی 4 نفر از زندانیان مالی غیرعمد در این شهر فراهم شد و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

رییس توسعه شورای حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به آزادی چهار زندانی در شهرستان گرمی، گفت: به همت شورای حل اختلاف استان اردبیل امسال 433 زندانی جرایم مالی غیر عمد از زندان آزاد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی در مراسم آزادی زندانیان شهرستان گرمی، اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی 4 نفر از زندانیان مالی غیرعمد در این شهر فراهم شد و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

وی افزود: مجموع مبلغ محکومیت این 4 نفر زندانی 154 میلیون تومان بودکه با برگزاری جلسات با متشاکیان پرونده ها، مبلغ آزادی آنان به 50 میلیون تقلیل یافت که این مبلغ هم با کمک خیرین پرداخت و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فامطه زهرا(س) این چهار محبوس به آغوش گرم خانواده برگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

433 زندانی جرایم مالی غیرعمد در 8 ماهه نخست امسال در اردبیل آزاد شدند

433 زندانی جرایم مالی غیرعمد در 8 ماهه نخست امسال در اردبیل آزاد شدند