مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-19فرهنگي

پیام فرشته ها به کودکان بیجاری رسید


با همکاری حوزه هنری شهرستان بیجار و دفتر حوزه علمیه بیجار نمایش عروسکی «پیام فرشته» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا کوثری از 18 آذر در مدارس ابتدایی دخترانه بیجار به اجراء در آمده است.

- سمیرا کوثری کارگردان نمایش پیام فرشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده ای که ما در کشور داریم، بحث عقاید، فضائل و رذایل دینی، نهادینه شدن اخلاقیات معنوی در اوان کودکی است.

وی  با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص رفع این مشکلات، ادامه داد: یکی از راه ها بهره مندی از فضای مجازی و امکانات آن است اما گاهی شکل اشتباه آموزش در این بستر خواسته یا ناخواسته مسئله مهم توجه به عقاید و فضائل را به انزوا برده و زمینه آسیب به پایه های اساسی دین مبین اسلام را فراهم می کند.

این هنرمند با تأکید بر آموزش اصولی این مبانی از دوران کودکی به فرزندان، افزود: آموزش و پروش به عنوان مهم ترین رکن اصلی فعالیت در این زمینه در کنار رسانه هایی چون صدا وسیما  باید تلاش کنند تا با بهره مندی از شیوه های نوین و علمی و مطابق با شرایط زمانی و فکری کودکان دست به خلاقیت و نوآوری زده و در برنامه های خود با ابزار هنر مفاهیم دینی و اعتقادی را برای بچه ها تبیین و نهادینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرشته ها به کودکان بیجاری رسید

پیام فرشته ها به کودکان بیجاری رسید