مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-10دانش

تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد


معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه ای را با هدف توسعه فرهنگی و همکاری های مشترک در دانشگاه ها امضا کردند.

-  در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی - هنری در دانشگاه ها تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه ای را با هدف توسعه فرهنگی و همکاری های مشترک در دانشگاه ها امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشارکت در فعالیت های فرهنگی، نقش مستقیمی در توسعه فرهنگ کلان جوامع ایفا می کند؛ از همین رو برنامه ریزی و مشارکت در تدوین و اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دغدغه اصلی بسیاری از سیاست گذاران حوزه فرهنگ است و در خاستگاه های مختلف اجتماعی به آن می پردازند.

تشویق گروه های مختلف اجتماعی به مشارکت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب برای حضور داوطلبانە افراد، گروه ها و سازمان های اجتماعی نقش حائز اهمیتی در گسترش توسعه پایدار، متوازن و همه جانبە ارزش ها و مقابله با ناهنجاری های جامعه به صورت نرم دارد.

توجه به این امر مهم در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مصوب شده است و رهبر معظم انقلاب نیز تأکیدات ویژه ای برای توسعه برنامه های فرهنگی در محیط های مختلف خاصه در دانشگاه ها دارند؛ بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد

تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد