مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-09سياسي

فرق بین صهیونیسم سکولار و صهیونیسم کلاسیک


نماینده مجلس و استاد دانشگاه تهران با اشاره به فرق بین صهیونیسم سکولار و صهیونیسم کلاسیک گفت: صهیونیسم سکولار بیشتر روی عناصر غیر یهودی تکیه می کند؛ - اما صهیونیسم مذهبی روی عناصر فرهنگی روی یهودیت به معنای یک دین تاکید دارد ولی همه آنها در مجموع با هم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری، نماینده مجلس و استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه صهیونیسم، خوانشی استعماری از دین یهود است و مبتنی بر مولفه خود و دیگری که موجب شده تفکر اصلی آنها، برتری قوم یهود و ضرورت تبعیت دیگر انسان ها از آنهاست، گفت: بر این اساس شاهد نوعی انسان زدایی از فلسطینی ها هستیم و این مسئله در تمام دولت های صهیونیستی، پروژه اصلی بوده است.

نادری تصریح کرد: صهیونیست ها عقیده ندارند که کودکان را می کشند، بلکه آنها به خاطر تصویرسازی خودشان، می گویند چون اینها در آینده تروریست خواهند شد، صرفا ما زودتر آنها را می کشیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حتی نمی گوید ما با فلسطین در حال جنگ است، بلکه طرف مقابل خود را حماس معرفی می کند، گروهی شبیه داعش که نه ملیت دارد و نه هویت خاطرنشان کرد: حتی امانوئل مکرون به این مسئله دامن زده و می گوید همان طور که همراهی کردیم تا داعش از بین برود، باید هیولای حماس را نابود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرق بین صهیونیسم سکولار و صهیونیسم کلاسیک

فرق بین صهیونیسم سکولار و صهیونیسم کلاسیک