مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:552023-11-26سياسي

پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ غزه متأثر از گفتمان بسیج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیأت دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و رییس جمهور پس از شنیدن گزارش برخی وزرا از حوزه مأموریتی خود ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، - رییس جمهور در جلسه هیأت دولت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ اخیر غزه را متأثر از گفتمان بسیج و غلبه گفتمان مقاومت بر اشغالگری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیأت دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و رییس جمهور پس از شنیدن گزارش برخی وزرا از حوزه مأموریتی خود ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، در جهت تسریع در تکمیل اقدامات صورت گرفته و به نتیجه رسیدن طرح ها دستوراتی صادر کرد.

رییس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت با استقبال از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره غلبه کشور بر تحریم فرهنگی و خودکفایی در تولید کاغذ، بر تداوم تلاش ها و پیگیری این روند تا حصول نتیجه قطعی در این زمینه تاکید کرد.

رییسی گزارش وزیر اقتصاد و امور دارایی درباره راه اندازی بزرگترین سامانه نظارت مردمی در هوشمندسازی توزیع نان را از جمله اقدامات خوب دولت در تنظیم گری بخش آرد و نان و گامی اثرگذار در بهینه سازی ثروت کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ غزه متأثر از گفتمان بسیج است

پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ غزه متأثر از گفتمان بسیج است